onsdag den 28. oktober 2009

En udfordring

Jeg har fået denne udfordring fra Vibeke. Som også Vibeke skriver, så kan man ikke se, hvad der står på billedet og det lykkes ikke for mig at forstørre det. Men udfordringen går på, at man skal med ét ord beskrive afsenderen af udfordringen.

Svær udfordring, når man kun må bruge ét ord.....

Jeg vil beskrive Vibeke som FÆNOMENAL - dette fordi Vibeke er fænomenal til:

- at give inspiration
- at øse af sin store viden inden for mad
- at give gode fif til madlavningen
- at give omsorgsfulde bemærkninger, hvis man er lidt mat
- at få noget skønt på tallerkenen hver eneste dag og præsentere det så indbydende
og jeg oplever Vibeke som en fænomenal figther.

Vibeke er en af de første bloggere, jeg stødte på i blogverdenen. Og jeg nyder at læse med hver eneste dag.

Jeg giver udfordringen videre til Piskeriset på eventyr....

4 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Kære Hanne
Ih, Tak! Jeg blev helt varm indeni.
Knus
Vibeke

Hanne K's verden sagde ...

Kære Vibeke
:o) Og hvert et ord mener jeg!
Du må have en dejlig dag.
Knus Hanne

Piskeriset sagde ...

Hm... og du er slet ikke bange for, hvad jeg kan finde på at skrive? ;-)

Men bare rolig - jeg skal nok finde noget - vender tilbage med et indlæg lidt senere på aftenen...

Hanne K's verden sagde ...

Piskeris, jo jeg er faktisk temmelig nervøs... ;-S